Офіційна гарантія поширюється на групу товарів, придбаних тільки у офіційного представника. Термін гарантії зазначається в описі кожного товару в гарантійному талоні виробника. У гарантійному талоні вказується інформація про модель, серійний номер і дату продажу товару.

При отриманні товару – обов'язково перевіряйте його на відсутність дефектів і відповідність комплектації.

Гарантійне обслуговування

Скористатися гарантійним обслуговуванням можна в сервісних центрах, які авторизовані відповідними виробниками. У гарантійному талоні вказані адреси та телефони сервісних центрів. Якщо з будь-яких причин Ви не можете знайти список таких центрів, зверніться до нас.

Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування гарантійний талон необхідно зберігати протягом всього терміну експлуатації Вашого товару.

При зверненні в сервісний центр необхідно надати:

  • товар в повній комплектації;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Гарантія від продавця

Сервісний центр має право відмовити в гарантійному ремонті в наступних випадках:

  • при пошкодженні гарантійних пломб;
  • присутні механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушенні правил користування, викладених в експлуатаційних документах;
  • здійснене несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти (вузли, агрегати, запчастини тощо) товару, змінена конструкція або схема товару;
  • гарантійний талон заповнений неправильно;
  • Невиконання Покупцем вимог Інструкції з експлуатації та Сервісної книжки, в тому числі по застосуванню експлуатаційних матеріалів;
  • Невиконання чи недодержання строків проведення чергового обслуговування на станціях технічного обслуговування, ремонту в об’ємах, вказаних у Сервісній книжці;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу товару;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження які викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.